lördag 3 november 2018

Jobb helg

inte så givande, men sådant är livet.
Det händer en hel del på jobbet så jag är rätt glad över att vara här även om jag är dödstrött. Är en rätt fast punkt för Jonathan som kommer förbi, för han har det inte lätt just nu.
Orkar inte ens gå in på den saken för jag blir fruktansvärt trött och arg, det tar för mycket energi.

Jag väntar dock på att min mens skall vara över för jag orkar inte ha ont längre.
Jag längtar till på måndag då jag är ledig, funderar bara på att stänga av allt och ligga i sängen hela kvällen. Är så leds just nu.
Det är så mörkt, man skulle kunna tro att jag är van, men tro mig det här gick så snabbt, så kroppen hann inte riktigt med väder-omställningarna.
Jag lyckades beta av en stor klump på mitt lån, vilket dock känns jätte skönt. Sedan är Sweden Rock fixat.
Det enda som stör mig nu är när babe inte mår så bra, jag blir arg och förbannad för hans vägnar och jag vill bara att han mår bra. Det är liksom mitt prio ett. Så jag skall skämma bort han lite så fort vi har lite ledigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar