torsdag 22 november 2018

Så vart

jag lite ledsen då jag och Phine hade bokat frisörtid på fredag som vart inställd. Men det löste sig på onsdag istället, så jag vart faktiskt glad igen. Tjohooo!
Sedan fick jag mig ett skratt i morse, jag och min karl är ju inte direkt några morgonmänniskor. Nope, så när han väl vaknade och gick upp hade jag lagt lite post-it lappar runt huset, där det stod i princip hur mycket jag älskar honom, samt hur het han är. Jag höll på att kissa på mig när jag vaknade för då har han postat en film på facebook som bara fick mig och gapskratta. Asså jag gifte mig med universums bästa och roligaste man! 😂

Anyway, jag går av idag, och planen är följande vi skall till IKEA! Herre jössess!!! Ja ni läste rätt! IKEA. Sedan skall vi väl bygga möbler osv.
Fredagen är jag lite kluven för nu drar vänner i mig, och jag har några alternativ, alla leker med varandra, eller så leker jag med mig själv. Inget annat fungerar då någon kommer bli superledsen och jag funderar på det sistnämnda, att bara fixa det sista som behövs innan Renatha dyker upp på lördag och bara skrota runt i pyjamas. För nu va tanken att träffa bestie 2 men i och med massa andra människor som rycker i mig så vill jag ju inte göra andra ledsna heller. Och jag har inte fridagar som växer på trä. Sedan att jag och mannen spenderar kvalitetstid med varandra, ja fast inte alls lika mycket som jag skulle vilja då vi alltid är uppbokade på fester hit, träffa människor där, ja alltid är det något ( dagens I-landsproblem) Man kan tycka att jag gnäller över triviala saker, men sanningen är att man måste rå om sitt förhållande, ja menar vi bor tillsammans men vi måste umgås också.
Samma gäller ju visserligen vänner att man rår om sina vänskapsförhållanden, absolut, men fan att man har så få dagar och vill helst inte göra någon ledsen, besviken, sur eller förbannad.

Jag är sjukt kluven över hur jag skall göra. Jag hatar sådant här. Så här är det när man har ett felknullat schema.
Lördagen blir ju också rörig, då Renatha kommer, vilket skall bli skitkul! Sedan skall man på födelsedagsfest, och försöka umgås med alla. Jag har inte träffat bestie 1, hjärtat på en evighet och skulle vilja ta en dag att umgås där med, men jag har fan aldrig tid då jag jobbar.

Varför har man inte fler fridagar på ett år för!!!! Det här är ett skämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar