tisdag 8 januari 2019

BAM!

Semestern beviljad! Budapest here we come!!!!!

Till något helt annat, vi har den årliga sökningen av tjänster igen, och mitt slutgiltiga svar skickades in i natt, med 20 st tjänster, men jag hittade inga fler och garanterat inga vettiga sådana. Så nu får man vänta fram till den 25/1 då det anslås.
Jag blir rätt nöjd om jag får samma som jag har nu, men man vet aldrig. Det är ta med fan ryskroulette varenda gång. För mina 20 år är inget på bolaget, det är en liten piss i mississippi.

Ja, ja, idag är jag dessutom ledig och det skall bli skönt, vila fotfan som lever rövare.
Annars är jag på rätt bra humör faktiskt, och har varit det i några dagar nu. Det är väl för resan, vi har något riktigt kul att se fram emot! Whoooo!😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar