torsdag 24 januari 2019

Det vart

absolut 0% av städande igår, nada!
Jag var så trött, ni vet när kaffet behöver kaffe för att vakna, precis så.
Men vi hängde med morsan och hunden så det var nice, sedan så satt jag och puddin och spelade tv-spel allt för sent. I morse släpade jag mig till stötvågsbehandligen och det gjorde svinont! Höll på att börja grina ett flertal gånger, ja jävlar va ont det gjorde.
Anyway, idag vart det knappast mycket sömn i och med tv-spel samt att jag fick en del leveranser från Apotea bland annat, i morgon blir det samma då jag insåg att jag inte hade någon vettig matlåda till helgen. Måste försöka trolla i köket. Aja, fan den som ger sig.
I morgon kommer också resultaten för sökningen och jag vill ha februari just nu för jag vill ansöka om årets semester och fort skall det gå. Urk. Fan va omotiverad jag är idag. Trött som ett as, och vad fan skall man laga för matlåda??? Damn it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar