torsdag 31 januari 2019

Har haft

två helt fantastiska arbetspass, inte nog med att jag arbetat med världens bästa kollega samt vän, för vi är vänner utanför jobbet också. Men när man liksom drar av stationen i ett sådant tempo, och det går smärtfritt och är så kul! Ja, då är det helt fantastiskt att jobba! 😊💗
Sedan så hade jag Bigge här i morse när jag började, så celebert besök deluxxxx, snackade om placeringen och konstaterade att den sög. Började även gaffla om cykel och då påpekar han att han har en stående, som han bara skall fixa en mutter på som jag får kränga, om den passar tanten i smaken. Så bild kommer inom snar framtid. Bra skit!

Annars så är jag rätt sliten nu, jag vill hem och bädda ner mig på soffan och bara somna. Ja, det blir soffan för mannen snarkade så hårt igår så jag rörde mig ut dit för att kunna sova. Jag tror han håller på att bli förkyld deluxxx. Det var liksom inte den vanliga kalibern på snarkningar. Nope!
Tele 2 hade superstörningar i telenätet i natt, tacka fan för en vanlig telefon i tuben om något skulle hända. Men det kom igång för mig efter mycket om och men. Kan det bara vara helg nu! Jesse är trött! Ja just ja, jag skall ju på stötvågsbehandlingen, fuck det va nästan så jag hade glömt det! Jösses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar