fredag 25 januari 2019

Ni vet

när man skall börja tidigt i helgen och behöver laga matlåda den känslan, aja det blir något jävligt enkelt.
Ica, nästa! Jösses vad jag inte är på humör.
Varit så ilsken idag, fast jag en då har haft en bra dag, makes no sense.
I natt kom min underbara chef förbi, vi snackade lite men framförallt så fick jag material, är evigt tacksam! Det var så mycket att göra så är helt slutkörd i kroppen, det här är verkligen den mest jobbigaste mest avskyvärda årstid att behöva arbeta. Det är så tungt. Snackade lite med Frida på messenger innan jobbet och är faktiskt lite avis på att hon är ledig i helgen, asså klart jag unnar henne det! Om jag gör! Men hade också velat vara lite ledig. Hoppas hon och Freddan mår som kungligheter, det förtjänar dom, och bra om någon gör det 😍💝

Men det positiva är i alla fall att jag och min man har bokat bord på griffins steakhouse och skall fira våran andra bröllopsdag. Så det ser jag fram emot! Skall bli helt fantastiskt. Bara lite kvalitetstid deluxxxxx.
Sedan fick tydligen tanten frikort också fram till september, helt klart chockad, men värt med tanke på att det drar iväg cash på fotjäveln. Väldigt tacksamt då denna månad vart rätt tajt, men det kunde vart värre, jag hade massa storhelger så det kom verkligen till undsättning!

Ja, ja nya friska tag, och snart hem och laga matlåda! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar