tisdag 15 januari 2019

Postmord.

Verkligen! Så trött på dessa, jag tror det är runt sjätte paketet dom lyckas fumla bort för mig.
Jag beställde ett par hörlurar/headset från NetOnNet den 27/12 dom skeppa dessa den 28/12 och jag skulle få dom följande dagar. Kontaktade Postnord efter några vardagar och undrade lite vars dessa kunde ha tagit vägen. Is i magen, det är nog försenat p g a högt tryck Jul och nyårshelger osv.
Väntade lite till, tog kontakt, säkerligen försenade. Tillslut fick jag ett mail, inget om att vi beklagar bla bla bla, nä, nä, fick ett mail där det står kort och gott att jag skall kontakta NetOnNet för reklamation, vi har inget med ärendet att göra! 😑 Seriöst! Postnord suger! Det var som förra året då kom aldrig mina kläder från Emp eller Ellos. Ja menar jag skulle kunna skriva en novell över hur mycket saker som kommit bort!

NetOnNet i fucking love! Där har vi service! Fick ett mail, och utmärkt hjälp, framför allt mycket trevliga att ha att göra med! Vilken markant skillnad! Det är bland annat därför jag fortsätter att handla där för de tar hand om sina kunder!!!! Fantastiskt skillnad!! Jag kommer nu få mina älskade hörlurar inom snar framtid, Oh jag är så glad! Jag slipper gå runt och hålla i en telefon när jag skall prata med någon, och mina så tysta nätter, ja dom slipper jag också snart! Snart kommer det strömma musik ur lurarna!!!! Postnord skulle behöva gå en charmkurs i hur man har kundkontakt samt kanske kolla upp stölderna, för det måste ju vara det, vars fan tar alla paket vägen???? Shame on you Postmord!

Nä tacka vet jag www.netonnet.se Vilka hjältar! Vilken service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar