tisdag 15 januari 2019

I morse

var jag på stötvågsbehandling ännu en gång. Jösses va ont det gjorde, men jag höll ut! Bokade upp mig på 3 kommande behandlingar, har nu haft lite till och från med fotfan. ***suck*** Men min sjukgymnast sade att det kan som sagt ta upp till 2½år med behandling osv innan det blir bra, det är en seglivad jävel med andra ord. Jag har ju i princip gjort det mesta för att bli av med skiten, men hälsporren den håller sig kvar. Sista utvägen är ju i princip operation och det vill jag verkligen inte behöva uppleva, så vi fortsätter med alla dessa övningar, sulor, behandlingar tills den ger med sig. Tröttsamt. Jag har dock en jävligt bra sjukgymnast som försöker peppa mig, så det är faktiskt riktigt positivt.

Annars så händer det inte så mycket, jobb, mer jobb och jobb står på schemat. Längtar tills helgen då jag ska göra så lite som möjligt. Ja förutom att städa men nä, inte mycket mer än så. Jag ska inte gå ut, jag ska bara vara hemma och gå runt i mina mjukisar och njuta.
Mina hörlurar har äntligen kommit så jag skall försöka komma iväg på Torsdag och hämta ut dessa, då jag en då skall vända dygnet en aning. Jupp thats it folks för denna gången, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar