måndag 7 januari 2019

I Fredags

vart hela min dygnsrytm knas, sov allt för lite, vaknade skitsent. Vi stannade hemma och städade sedan tittade vi på massa netflix. Vilket var skitskönt kände att jag behövde det.
Lördagen skulle vi upp pisstidigt men vi försov oss från allt, drog iväg i ren panik för att handla present och mat, men vi fixade det galant. Jag ställde mig på spisen direkt och började laga mat för vi hade ju Mange, Phine, Flisan och Frida över på lite häng. Maten vart gjord även matlådor och efter lite häng drog vi in till A för födelsedagshäng. Dudi fick ett presentkort på Mall of Scandinavia, Victorias. Ja generellt ett presentkort på MOS sedan hur han vill använda det är ju upp till honom. Han vart glad så det var nice. Sedan var det en bra kväll med en drös underbara människor. Det var så mycket underbara människor jag sprang på så jag hann knappt att umgås med Nichel, Frida och Flisan. Fick jävligt dåligt samvete över det dock. Men vad ska man göra när man träffar så mycket folk!?

Jag hade skitkul tills min fot började värka och ja även sömnbristen gjorde sig påmind, så jag drog hem helt enkelt. Väl hemma så plockade jag undan allt som stod framme, åt lite sedan kom även grabbarna. Dom va lite salongs berusade, vi bädda fram till Mange som somnade på 3 sekunder, jag skojar inte! Denna karl kan snarka, herrejössess! Han låg ute i vardagsrummet, men det lät så mycket så trodde han låg under min kudde och snarkade. Jag kan nästan säga att jag kände vibrationerna in i sovrummet! Jag fick ju Bose sleepbuds i julklapp och dom plugga jag in i örat efter att ha haft ett snack med Anna om dom, hon tipsade mig att höja volymen, vilket jag motvilligt gjorde, men jävlar det gjorde susen! Hörde inte Mange längre och sov på en strand gjorde jag också! Fantastiskt! Ja, ljudet går att ställa in på Regn, våg-ljud osv. Rekommenderas starkt om ni har som jag en snarkande äkta hälft! Bland det bästa jävla presenterna ever! Asså VA!
Bose Sleepbuds!!!!!!!

Anyway, jag är superexalterad och glad för nu har vi bokat resan för Mattes 40 års dag/fest ja event. Det skall bli skitskönt och skitkul att komma bort! Kanske lite tät inpå Sweden Rock men det får fan i mig gå! Hittade sjuktbilliga  flygbiljetter och hotellet till bra pris. Så here we come! Det skall bli så jävla kul!!!!! Fucking awesome!

Anyway, veckan ser ut som följande, jobb jobb och skrev jag jobb, skall nog försöka hänga med Elfving en stund på Söndagen om vi nu var lediga tillsammans. Aja det märker vi.
Thats it folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar