onsdag 23 januari 2019

Igår

morse lyckades jag släpa mig till Ica för att handla ingredienser till Flanksteken jag fick för mig att göra, behövde ju matlådor och tro på fan att det vart bra, fast jag var medvetslös när jag lagade maten!
Passade på att tvätta osv också, men tiden gick och när jag väl rasade i säng var klockan skitmycket!
Det kändes som jag hade sovit i några minuter när klockorna började ringa, men fan den som ger sig, visste ju att jag skulle jobba med Sus i natt så all good!
Smärtan har förövrigt släppt, kändes helt fantastiskt att kunna dricka kaffe samt äta utan att ha ont i hela skallen och käften, det kallas släpp det. AMEN!
Så nu blickar vi framåt och koncentrerar oss på att må bra, och ha bra människor runtomkring oss. AMEN! Livet är för kort att slösa sin tid på giftiga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar