tisdag 14 april 2015

Att sömnbrist

kan ta ut sin rätt på vem som helst, att det används som tortyrmedel förstår jag garanterat. 
Man blir fan ostabil deluxxx, som ett nervvrak inklusive paranoid schizofreni, borderline och allt annat där emellan. Dock så har jag äntligen fått sova! Är så uberlycklig över att känna ro i kroppen, utvilad vilket fan inte har hänt på läääääääääääänge! Måste nog boka bastun fler gånger oavsett väder för tydligen gör den underverk med mitt humör. Sedan hade jag det bästa drömmarna ever också, så idag är hon glad. 

Snackade med morsan idag, och nu får vi väl se om det händer något inom de närmaste 3 veckorna. Inom 2 kommer hon i alla fall få en ny tid för ännu en röntgen. Att det ska vara så svårt.

Oh lääääängtar till att få sätta igång med min tavla (talvor) hoppas bara att man fortfarande kan hålla i en pensel, fan det var lääääänge sedan jag gjorde något kreativt. Sist så målade jag av en killkompis och som sagt det är år sedan. Har liksom inte haft någon som helst inspiration men det har tydligen vänt *flin*

Nä jag ska väl strax sätta igång och gå igenom deklarationen, fan måste tydligen kolla upp någon sak som ska fyllas i, trött jag blir på komplicerade saker. Ja, ja over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar