söndag 19 april 2015

Så var helgen slut

i ett nafs. Hann att blinka.
Men det vart häng i fredags med Tessie och Kailee, vilket var nice. Sedan spenderades resten av gårdagen i pappersjakt för min deklaration *suck* Blir så trött, anyway ska snacka med morsan så fort hon hör av sig så får vi hoppas att skiten löser sig i veckan. Tog mig till Mr och lagade lite mat och fick sova. Varför går tiden så fucking fort med honom för? Anyway......
Veckan kommer bli extremt tuff. i morgon är det något årsmöte som jag tydligen ska närvara på, Tisdagen blir en heldag om jag dessutom måste ta mig till hålan.
Lördagen är det städdag. Söndagen funderar jag på Big Ben för att skratta lite eller Akkurat med massa bra blues, det gäller att sysselsätta sig nu. Ja, just det, sedan ska jag fan sätta igång med målandet. Har också en bok eller fler jag borde läsa ut.

I´ll be fine, det bara smärtar lite i mitt skeva lilla hjärta, för jag vet att jag kommer sakna ihjäl mig efter en viss person. Well, i don´t know, det kanske bara är bra, så slipper han känna sig stressad eller pressad att försöka hitta tid till mig. För jag vill inte vara ett tvingat måste.
Vill verkligen inte vara något besvär för någon, och det är det jag känner att jag är för bland annat hjärtat. Han är så underbar, han verkligen försökte stilla mitt sinne igår och idag, och jag vet hur upptagen han är. Love my bestie, vill dock inte vara någon börda för nån.

Nä jag ska nog hålla en jävligt låg profil när det gäller dessa sociala medier osv. koncentrera mig på att göra något annat helt enkelt, annars kommer jag fan att gå sönder.
Dags att kicka igång "the hellweek"
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar