lördag 25 april 2015

Jag

Var redan irriterad deluxx att behöva slava, huvudvärk sedan 2 dagar tillbaka, ja mycket i sig,  men jag var mer ledsen över att inte träffa Mr den här veckan, jag förstår dock att han haft sjukt mycket att göra, med besök osv.Och jag har inga som helst problem med det! Jag hajar det, det är bara mina själviska sidor, som kommer fram ibland, och dom är jag inte så stolt över om jag ska vara ärlig.
Ogillar dessa själviska, egocentriska sidor man har, men jag antar att det är fullt naturligt på en nivå och jag får helt enkelt godtag och acceptera att dom finns, men jag avskyr det faktum att dom finns och kommer fram och får mig att må skit. What to do?
Det har tack och lov lagt sig en aning, nu är jag mest irriterad på natten som var för den var allt annat än bra! Det ska ta med fan gudarna veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar