torsdag 9 april 2015

Igår började dagen lite

skevt, vaknade bryskt och ville för mitt liv bara skita i allt. Dock så fick Elfving mig på bättre humör.
Anyway, vi var ute igår, på sjättetunnan och secret garden osv. Sjukt jävla uber roligt och trevligt.
Men, ja det finns alltid ett men med i bilden när det gäller mig.
Vart faktiskt innerligt sårad, jag har försökt att bara släppa det, men det funkar inte riktigt, det liksom ligger och skaver.
Att jag skulle hänga ut någon, oavsett om det är vän eller något annat. Never!
Det såra mig innerligt igår att han var tvungen att snacka med mig om det och jag har visserligen tagit det här med vederbörande, men en då. Är det något jag är så är det fan i mig lojal och jag skulle aldrig i mitt liv göra någon illa medvetet i alla fall, eller hänga ut någon. Samma sak med Mr, jag skulle aldrig i mitt liv yppa ett ord eller något annat om det inte var min allra innersta krets där jag vet att ingen säger ett ord. Eller posta något utan hans godkännande, aldrig.
Jag är fan inte sådan, och det här stör mig faktiskt något grönjävligt att någon i min innersta krets dessutom kände att han var tvungen att ha det här samtalet med mig!
Det är som igår, hände en annan sak med en gemensam tjejpolare, jag slöt mig som en mussla och sade inte ett ord. Förövrigt så visste jag inte ens vad jag skulle säga.
Asch, jag ska bara hålla käften förövrigt och låssas att det regnar, det är nog det enda rätta just nu, sedan måste jag sluta tänka på det här, för jag är en shitstorm av känslor just nu och börjar väl grina inom kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar