lördag 25 april 2015

Jag vet

Att jag inte ska röka! Men efter denna natt så gör jag det en då! Löning! Och vilket grispass jag fick göra!  Miffo efter miffo, idiot efter idiot!  Var nära ett sammanbrott i natt och dessutom hårfint ifrån sjukskrivning! Människor rånar varandra och tar sönder varandras mobiler samt är såå fulla så vederbörande ej kan artikulera. Människor som slår sig sönder i rulltrappor 4 personer dessutom! Ingen ville åka pling plång taxi, fast det spruta blod i mängder,gissa vad de kläcker ur sig? efterfest!!! Gud ska jag fortsätta? kvart i sex kommer det en snubbe som spytt ner sig, och vinglar fram till luckan, eeeeeeeh! Ööööööh, sluddrar av bara helvete, ska vi knulla? När slutar du? OH DEAR GOD!
NEJ BARA NEJ! Och vi ska ha någon form av gårdstädning! Nej bara nej! Huvudvärk sedan 2 dagar tillbaks! Ja, fantastiskt! Bara fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar