tisdag 28 april 2015

Humörhöjare! AMEN!

Vad lite sömn kan göra för en bitterfitta som mig! HA! Sov, sov och sov lite mer, vi ska inte gå in på hur många timmar jag fick, för det vart mer och över och lite till *flin*
Anyway, börja städa lite, men sedan återgick jag till att leta efter ett örhänge samt prylar till jobbet, och vips så hade lägenheten vänts fan upp och ner, och seriöst!! Det ser fan i mig ut som någon har kastat in en handgranat och stängt dörren, oh my god! Någon med OCD, jag! Ja, det smärta i hela kroppen då jag insåg att jag hinner inte ta tag i skiten, utan var faktiskt illa tvungen att lämna kaoset för lite arbete, som faktiskt betalar mina räkningar. Jag var nära på att sjuka mig, så det sticker jag inte under stolen med, men tog mitt förnuft till fånga.
Har gått hela natten och tänkt på kaoset som väntar där hemma, det kliar fan i hela kroppen, jag får nippran.
Men vilket gympass jag drog i natt då! Oh my fucking lord! Det känns dock sjuktbra i kroppen, då jag älskar att röra på mig och ta i. Är fan inte rädd att jobba, det ska gudarna veta.

Anyway, sömnen, musiken och Mr, vilken jävla humörhöjare. Vakna och bara log, vilken fantastiskt bra spelning det var!!! Aaaaaazom, fylls bara av lyckokänsla i hela kroppen!! Gick runt och log och det har jag fan fortsatt med idag.

Fick ett så jävla underbart roligt filmklipp skickat till mig igår, och min dag kunde ju inte börjat mer strålande! Jag garva seriöst så jag satte kaffet i halsen!
Så jag tror jag måste försöka springa lite mer på spelningar, för det gör mig på så jävulusiskt bra humör, samt omge sig med människor man faktiskt älskar och bryr sig om. Det ger så fantastiskt mycket!
I love it! Så mer sådant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar