tisdag 14 april 2015

Sauna-Time

Idag fick jag besök av Kailee, Frida och Elfving. Vi börja med att handla lite provianter till maten och sedan gled vi upp till mig, dumpa sakerna och ner i bastun.
Ack som min kropp saknat detta! Det var fan balsam för själen, helt jävla fantastiskt.
Vi snackade allmänt skit, och jag förstår att jag inte hänger med brudar allt för ofta, för ibland känns det som att mina öron börjar blöda och vill trilla av. Det är inget fel på brudarna, jag bara orkar inte dessa i mängder.
Anyway, efter mycket välbehövd bastu gled vi upp till mig, började laga mat och spriten/vinet flödade. Gänget vart rätt berusade :) *ler*
Jag är inte alls för alkohol när jag bastar så tog mig något till maten. Trodde jag skulle slockna som vanligt, men vaknade till liv vid 22. Helt stört. Frida tog sitt pack och drog in till staden för att gå på dubbeldejt medan vi andra vart kvar, hjärtat försökte locka in mig, men var inte alls på humör.

Vi satt och snackade ett bra tag fram till 01 då vi gick till bussen med Kailee, och vi ska ses på fredag igen, vilket jag ser fram emot, hon verkar vettig som fan och framförallt skit trevlig. Bra skit!
Sedan smög vi tillbaks jag och Elfving och satt och surra, spela lite, jag bestämde mig rätt snabbt för att hon måste smaka på köttrullen så det vart en sen middag, men godkänt ;) Så nu behöver stackaren inte känna sig utanför :)

En ruskigt bra kväll, tack och lov är berta-britta över också, dock inte mina hjärnspöken *suck* anyway, så no more bleeeeeeding!

Saknar Mr, om ni bara visste! Fan, att han bara inte ligger i min säng eller jag i hans. Saknar honom hans närvaro, hans läppar, hans hår, hans kropp, hans andetag, hans beröring, allt. Honom, god damn it!
Fan nu blir jag irriterad.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANYWAY!

Anyway i morgon eller ja idag så får jag veta mer om mor hur saker och ting är planerade och förhoppningsvis får jag höra när hon ska in. Denna ständiga oro tär själsligt på mig.
Well nu orkar jag inte skriva mer, skulle ha däckat för länge sedan, men min hjärna vill inte stänga av. Story of my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar