onsdag 29 april 2015

Igår så

fick hon sova mindre bra, det hölls på med dvs arbeten med borr, hammare, skyffel och skottkärra. Sådant låter.
Anyway, sov några timmar och är en då tacksam för dessa annars hade jag fan inte gått och jobbat.
Började snacka lite med Nico på chatten och det visade sig att han va hemma, så när han erbjöd sig att komma ner och snacka skit sade jag knappast nej till det :) Han stod väl och surra skit i en kvar sedan traska han hem. Jag började slita som ett djur men inte helt fel heller då det höll mig vaken.
Grabbarna var här i natt och strömmen gick femtioelva gånger, becksvart, skrämde visserligen skiten ur mig även om jag var medveten om att det skulle stängas av och på, men i och med eländet då kuka även alla mina apparater ur, men va fan, shit happens. Det är dock alltid lika spännande när det är nya personer här, för alltid blir det något nytt problem att lösa.
Det ska tydligen pissa ner i helgen såg jag på nyheterna, vilket inte jag har något emot, tack och lov att jag slipper stressa fram mina vår/sommarkläder *ler*
Strax får jag gå hem och då ska hon försöka hinna förbi Ica för att handla lite, vill ju faktiskt göra något smarrigt till Mr och nej, inte samma sak igen, för jag orkar inte ens se krovstoganoff eller köttfärsås, eller något annat jag gör bara för att det är så enkelt och snabbt.
Well vi får se vad jag hittar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar