fredag 17 april 2015

Jag var så arg igår!

Hade fan kunnat slå sönder någon!
Anyway, fick sova några timmar innan klockan ringde och jag släpa mig upp. Usch!
Städade mitt hem, ja eller dammsög och fixa lite, jag borde egentligen dra av hela hemmet, men det har jag fan inte ork för. Tog tag i mina stolar som legat i sitt paket sedan, sedan, eeeh ja just det! Anyway, vart fett nöjd, nu vill jag bara få klart köksön nån jävla fucking gång. Ska försöka gå loss med slipen samt betsa skiten, sedan ska vi hitta en dag vi kan bygga ihop sockeln.

Fick ett samtal idag, som gjorde hela min natt. Fuck va jag saknar karln, Mr, him. Ni fattar fan inte.
Anyway, blir så avundsjuk, asså fatta mig rätt nu, avundsjuk på att människor oavsett kön, får spendera tid med honom, inte avundsjuk på något annat sätt. För jag vill ju faktiskt också umgås med honom.
Ah, ja jag vet! Fett patetisk.


Anyway, sedan så tyckte tydligen kollegan att jag var en bra person att bolla med så han ringde också innan stängning och fan va bråttom jag fick med allt. Asså har inga problem att lyssna och komma med idéer men fan att behöva stressa sönder sig själv längst natten är fan inte ok. Hjärtklappning deluxx.
Idag gjorde jag det jag skulle göra, och sket fullkomligt i att det var 15 karlar som sabba allt. Fuck it, jag har gjort mitt.
Well nu ska jag väl slänga upp dörrarna för denna morgon och snart får jag äntligen åka hem! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar