onsdag 22 april 2015

Igår

drog jag ut till hålan på blixt visit, kärt återseende med mor och hunden.
Asså lyckan va gjord, men damn va min mor inte mår bra va, såg det låååååång väg. And i do not like it, smärtar in själen.
Hon är som jag, så bra på att dölja saker, men jag vet, i know her! Hoppas bara att allt kan liksom lossna nu så hon faktiskt blir bra.
Annars så sov jag 3½ h, vakna vid 17 och var inte alls på g, missade samtal och mess, och denna hets, orka. anyway efter mycket om och men kom jag iväg till staden där jag sammanstråla med Kailee vid Odenplan och promenera till hjärtat, han introducera henne till en 3D printer osv, och han var inte sen att snacka om sina hobbys, hjärtat tyckte också att hon var skittrevlig osv så i höst lär det bli mer häng med henne, bra skit helt enkelt. Vill inte att hon får någon skev uppfattning om svea eller oss.
Sedan va hon tvungen att dra för Kailee skulle sitta barnvakt i morgon, i know! Helt sjukt!

Anyway, vi skulle till Seacret garden men Linn jobba inte så vi drog vidare, på vägen möter vi Kat en gammal kollega till mig som propsar på att gå in (på Liffeys) och då har hjärtat precis messat Flisan, och vem fan står inte inne om inte Flisan och massa annat folk. HA! Världen är liten! Så vi står och snackar i 190 och sedan tycker gänget att vi ska till Kellys, well vi drog dit och oh my god va jag har skrattat i dag! Har seriöst ont i ansiktet och magen!

Jiiiiisesss så galna människor, och sedan slängdes frågan ut vilka som var singlar vi bordet, och jag kunde inte riktigt höja handen, men måste säga det, att när Flisan sade att hon (pekar på mig) är kär och upptagen var det liksom helt okej, även om jag inte vet vad vi är. Jag fick ju faktiskt frågan i rökrutan om jag hade lust och var villig, men förklara helt lugnt till vederbörande att tack. men nej tack, Jag är helt sänkt i någon. Och för första gången på länge så känns det så bra, cause i love him, I do!
Så det var inga konstigheter, t o m hjärtat haja till, asså du gillar verkligen Mr? Good for u!
Och det om något är ett godkännande så är jag glad!

Nu har jag målat 2 tavlor och håller på med mat, so over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar