torsdag 16 april 2015

Ibland tippar det bara över

känslomässigt it is.
När man bara fan får nog!
Jag har sådan lust att bara ringa och sjuka mig, för jag är så jävla ledsen.
Jag kommer naturligtvis inte göra det, och jag vet att det går över, men jag uppskattar inte när ens dag börjar åt helvete,man kommer till jobbet och inser att, jahapp, jag ska behöva göra ett grispass, fast för två personer, sedan fortsätter skiten längst natten, ja menar, come on! Inte nog med allt skit med stress och oro utanför jobbet, men jag uppskattar inte när en av mina fasta punkter turnes to shit.
Jag är så leds på att bli behandlad som skit.
Det gör mig genuint ledsen.
För jobba kan jag, det sitter i ryggraden, men att behöva slita sönder sig och göra 2 manna jobb det går jag fan inte med på!
Jag har nog fyllt i varenda god damn rapport ikväll, för är dom här i morgon, kommer jag fan inte lyfta ett ruttet finger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar