måndag 6 april 2015

Så där ja

I Fredagskväll så kom Mr över, jag var mer än lycklig *flin* Har dock som vanligt dåligt samvete över att jag höll honom vaken så sent igen. Har så dåligt inflytande på honom *ler*
Vaknade motvilligt upp på lördagen men skulle ju faktiskt ta mig till hjärtat, så innan dess vart det massa kaffemys till Mr skulle iväg och jobba.

Jag tog tag i mig själv och drog mig mot hjärtat, hade med mig hans present i form av en tvättställning från ikea, glömde dock hans påskägg, vilket jag vart sur över. Anyway, vi gick och handlade och sedan ställde jag mig och lagade mat. Det vart Bacon Sushi rullar, samt en sås till och Nichel kom också över han fick ta hand om potatisen.
Snackade allmänt skit och hade jävulsk trevligt, det var länge sedan jag skratta så mycket åt Nichel för det kom det ena snusket efter det andra *skratt* Ja, och jag kan vara rätt snuskig själv, satt och messade en viss MR *flin* hade ju faktiskt kunnat våldta Mr flera gånger om, men jag tog faktiskt mitt förnuft till fånga då jag insåg att mina privata delar behövde vila. Ja, jag skojar inte, min vagina ville fan checka ut och tacka för sig!

Aaaaaaanyway, sedan var det matdags. och om vi åt! Den förbannade matkoman som följde var inte att leka med, det var helt sinnessjukt hur trötta och sega vi vart. Hjärtat försökte med efterrätt men jag hade seriöst spytt!
Nichel drog på Untz Untz och jag hade bara lust att dra hem och sova, men eftersom jag svor på att vara social med vänner så var det bara att styra sin kosa mot A.
Där var det folk till tusen, jag och hjärtat gick runt i någon slags zombiemode, mättnaden var liksom bara för mycket. Hjärtat påpeka att han höll på att somna flera gånger om och jag förstod honom. Jag sprang även på Joel som tyckte att sprit kunde funka och kanske få mig piggare, men jag tog varken hans råd eller någon annans. Jag var väl kvar tills klockan slog 2 sedan så såg jag min chans att dra hem och sova.
Kom ner i tuben och inser att jag missat skiten på minuten, så jag stannade till vid Henke och snackade. Vips så gick 20 minuter fantastiskt snabbt och sedan var jag på väg hem, har inte tolerans längre för fulla människor och speciellt inte dessa som får för sig att kaskadspy så jag var måttligt road.
Trilla hem och insåg att för andra gången var det bara att ställa sig framför spisen och dra igång matlagningen. Sedan hörde Martin av sig, och han var väl inte allt för pigg/glad så jag föreslog att han kom över och snackade. Han trilla även innanför dörren, fick sig en kopp te och sedan så snackade vi på ett bra tag. Jag vet dock inte om jag var till så mycket hjälp men jag lyssnar som sagt gärna. Timmarna flög förbi och Martin åkte hem, jag hade kirrat matlåda, sedan så fastnade jag i telefonen med Elfving. Efter samtalet var ju planen att sova, men jag fastnade i stället på nyhetsmorgon och kom i säng toksent!
Snacka om panik och inse att klockan är strax efter 10 på morgonen. Aaaaaw well story of my life.
Sedan att jag totalt glömde sätta något alarm, ja, det var ju smart! NOT! Sov superlänge tills jag vaknade av mig själv, insåg att jag var tvungen och gå på muggen, såg va klockan var, och ja, resten är fan historia.

Anyway, fick ett samtal nyss från Henke som befinner sig och är numera bosatt i Australien, oh lycka! Han gjorde en superknasig dag till att veckan började strålande! Sjuuuuuukt länge sedan vi hördes per telefon och är så tacksam över så fina människor som är i ens liv.
Han tyckte ju att vi kunde packa oss dit på en semester, och det vore ju fantastiskt att faktiskt åka dit. Well nu ska jag nog sätta mig ner och kolla på någon film, om jag nu hittar något att se på. Är en aning rastlös så kanske lite Diablo. Aaaw well det märks. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar