måndag 13 juli 2015

Började redan igår

Känna mig lustig i kroppen, vid det här laget känner man sin kropp rätt bra. Feber! Yey!
Vi får se hur länge jag håller mig upprätt.
Anyway, det var någon som stod och ringde på idag, asså, why!? Vaknade någon gång runt halvtvå och vart skitförbannad, inte för att jag gick upp, för av ren princip vägrar jag vakna så tidigt. Det är ta me fan mitt i natten för min del.
Får väl lämna en lapp eller höra av sig som normalt folk via telefon.

Skitsamma, imorgon var planen följande att leka med hjärtat, men nu ser den planen ut att fallera rätt hårt, jag kommer nog bara ligga i min säng och tycka synd om mig, för det är i princip det jag redan gör, jag har inte tid, ork och råd att vara sjuk. Tanken på att sätta mina kollegor i skiten just nu, ja den är inte ens på världskartan. Fruktar det värsta :/ Det finns ingen fast personal just nu förutom om man inte räknar med mig. Så det är faktiskt ett fruktansvärt scenario jag ser framför mig. Får massor med ångest och panik. *urk*

Slipgrabbarna är här idag igen och det ser ut att bli ännu mer rapporter i natt, varför är det alltid min station som ska drabbas av allt? Rena princip skäl tänker jag inte ta tag i det, utan får jag inte min Robbotdräkt/skyddsdräkt inklusive rätt utrustning så fuck it, tänker inte utsätta mina stackars ögon för nå mer metalldamm, det räckte med att spola ögonen i en evighet igår. Lär fan bli blind på kuppen.

Asså fuck va jag mår som en påse skridskor. *urk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar