tisdag 14 juli 2015

Dagens lilla lyckoljus

min fasta kollega är tillbaks!!!! Oh! Jag är så glad och han fick sig en björnkram när jag såg honom.
Han vart helt förvånad, *skratt* men jiiiisesss så underbart att ordningen är återställd!!!

Nu får timmarna gärna flyga förbi så jag kan handla min mjölk och febernedsättande så jag kan åka hem och ta hand om min ack så trasiga kropp. Vart så paff när jag snackade med Chefen inatt, är du sjuk igen!? Asså jag har fan inte vart sjuk sedan i våras och då kom jag en då till jobbet, så WTF!
Ja, jag har feber och är sjuk men vad är problemet? *suck* Blir så sur, det ska mycket till att jag ska stanna hemma ska ni veta, typ 40 graders feber.
Så nu hoppas jag på att den håller sig på sina stadiga 38.5 som om jag hade vart borta varenda vecka, asså nä, 2 migrän anfall i våras, men då kunde jag inte ta mig någonstans, FFS,  jag blir innerligt sur. Jag var dessutom borta från arbetet i februari då handleden paja, men inte en längre period, nope t o m sist så kom jag hit och gick på knäna i feber, förkylning och hostan från hell när jag dessutom spotta ut blod. Så kom inte här och kom och säg att jag är sjukskriven ofta, för det är fan ren skär lögn.
Drar mig in i det sista för att stanna hemma numera. Lite tacksamhet då jag vet dessutom hur personalläget ligger.
Fan så arg jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar