tisdag 7 juli 2015

När man önskar

att man hade ord för någon man älskar, när älskar blir banalt. Då är det illa!
Jag kommer komma med en recap om vad som har hänt men inte nu, för jag försökte och ack tröttheten är överhängande! AMEN!
Men idag drog jag och Fine på en tur i staden, och OH my god! Don´t fucking go shopping on a warmday! EVER! Fine kan nog beskriva det innerligt efter Prison-Bh prövningar! Anwyay, drog hem, lagade lite middag och älskade hjärtat kom också över, KÄRLEK! Älskar människor som verkligen inte behöver mer än visa sig och man bara vet att - fan! Jag älskar dessa människor, skänker mig innerlig glädje med sin närvaro! Love that! Anyway, åt, drack, snackade och drog på A!
Vi kom fan inte sist! Det var ju music q. för bövelen! Hurrrrraaaaaaaaaaaaaaa för oss! Okej, jag sabba sista frågan men en då, vi vart inte sist!

Sedan frågade Fine mig vad jag tyckte, tänkte om Mr, asså det enda jag kunde säga, i love him, Han gör att jag vill andas, finns en mening med min tillvaro, mitt liv, det finns en mening med att gå upp på morgonen,
Jag vet, banala ord, men jag kan verkligen inte beskriva i ord vad denna man betyder för mig, för varenda dag när jag lägger mig säger jag högt för mig själv, jag vet! Skit löjligt, men en då, jag älskar dig XXXX XXXXX, och att jag är innerligt tacksam för att du är i mitt liv. EVIGT TACKSAM! Som något mantra, dock så är det bara ord, jag önskar jag kunde ge en upplevelse på hur människan får mig att känna och må, det är bara ren jävla kärlek och lycka om man ska försöka ens klä det i ord.

Ja, jag har vart kär, förälskad förr men det här går inte ens att beskriva, det här går beyoooooooooooooooooooond that point, Waaay waaay beyond that!

Och som sagt, jag ska återkomma om dagarna just nu tänker jag bädda ner mig och just återgå till att försöka sova och vila tills i morgon för att försöka påbörja ett nytt tavel-projekt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar