tisdag 21 juli 2015

Vissa saker

tänker jag glömma och lossas om att dom aldrig existerat. Ibland måste man för sitt eget bästa.
Lyckades bli av med min feber lägligt till söndagen i alla fall! YEY! :)

Anyway, hade en superfin, superbäst söndag med männen i mitt liv, hjärtat och Mr.
Först sammanstråla Mr och Kailee hemma hos mig sedan tog vi oss in till staden, där vi mötte upp hjärtat, det vart lite knas med matställen men vi lyckades få i oss mat och sedan drog vi 3 vidare mot Solna, AC/DC och Kailee åkte hem.
Jag har aldrig sett dessa hårdrocksgubbar förr men fan det svängde, och är faktiskt ruskigt glad över att vi gick eftersom själva upplevelsen var något jag inte upplevt förr.
Fantastiskt kul :)
Efter konserten så drog vi oss till Ankaret för lite häng, var rätt sliten, men fan den som ger sig. Det var dock tokmycket människor. Inte alltid en fördel. Och efter mycket om och men så sade jag till Mr att vi måste dra, för jag visste mycket väl att Berta-Britta skulle börja när som, och jag ville hinna abuse him, and be abused by him. Trust me, i needed that badly!

Anyway, i love him även om han skrämde skiten ur mig i måndags morse.
Natten har vart lång, och jag har letat dator i och med att Tessies håller på att ge upp. Nä dags att dra hem! Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar