tisdag 7 juli 2015

Glömde

skriva om mina grannar.
Jorå, vi stod utanför mig igår och tog en cigg börja snacka med mina grannar om deras uteplats osv. Anyway, dom fråga om jag stördes av barnskriket eller nåt annat, förklara att jag lever på natten så svar nej. Sedan råkade jag nämna som sagt mitt liv på natten, och då fråga snubben om mitt sovrum vätte mot deras lägenhet, då vart jag röd som en tomat i ansiktet. För jag tänkte direkt på att jag inte är den tystaste när det kommer till sex, och det vart liksom väldigt konstig stämning och jag ursäktade mig ubersnabbt samt sade att den här diskussionen kunde vi kanske ha någon annan gång. Fine fick sig ett stort skratt, bra att jag kunde roa någon, skämdes något in i helvete. *urk*
Så idag skulle jag slänga skräp, och dom står ju utanför igen, sade hej jääääääävligt snabbt och gick förbi och skämdes igen. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisesss.
Ja jag är fan inte tyst ska gudarna veta, och jag frågade även Fine om vi väckte henne natten mot måndagen, men tack och lov hade hon inte hört något, har nog aldrig vart så koncentrerad på att hålla käften ever! Eller bitit sönder en kudde så hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar