torsdag 30 juli 2015

Jo rå

Sjuk är man, och klarade med nöd och näppe av att jobba här om natten. Kjelle kom också på besök. Anyway, har vart och hämtat min dator och hmmmm ja den är vad jag betalade, slit och släng sådan, ska investera i en bättre i höst. Men just nu får den fan duga, så läge jag kan göra lite småsaker på jobbet så är jag fan glad. Dock så här i efterhand så kan jag tycka att Cromedator hade inte vart helt fel, och nu funderar jag seriöst på att testa Apple. Då är det illa! Jag som är Android, och Windows för 100% men nu börjar jag seriöst bli trött på dessa prylar. Nä, tror t o m jag kommer byta telefon när det är dags! Den ni!
Nu är det dock dags att börja tänka på sista svängen, min hals gör såååååååååååå ont, men kan glädjas åt att Mr var här och gav guldkant på min vecka, måtte hälsan hålla nu! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar