onsdag 22 juli 2015

Det finns ju en anledning

Till att morsan lyser med sin frånvaro, har gått och vart skitarg i flera timmar, men nu är jag mest bara ledsen. för hennes skull, att hon nervärderar sig själv så hårt.
Seriöst, Kattknullaren av alla människor som finns på den här jorden?! Va!?

Jag kan för mitt liv inte förstå varför hon ens har kontakt med fanskapet, räckte inte en misshandel?
Hur höga tankar kan människan ha över sig själv? Jag fattar inte, jag får inte in det i min skalle! Nu går jag istället och oroar mig om han har pucklat på henne igen, om hon lever osv. Jiiiisessss.

Ja menar, nä. asså bara NEJ!
När idioten, kvinnomisshandlaren puckla på mig och morsan, det var liksom droppen, jag hade aldrig för mitt liv tat tillbaka en kvinnomisshandlare, PUNKT! Då har man fan i mig seriöst störda problem med sig själv och sitt liv.

Som sagt jag har fan inga ord för det här, men det kommer ju garanterat bli ett samtal med ärade mor, för Kattknullaren gots to fucking go!
Det här förklarar så mycket, allt i princip, smusslandet osv. WTF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar