tisdag 7 juli 2015

Recap

av veckan som vart, intressant av dess like.
Borde i princip sitta och skissa men gav upp det för en minut sedan mina fingrar vill inte alls vad jag vill. 
Anyway, snuten, jo, om jag hade ett id-kort jag var missnöjd med innan så kommer det här knäcka allt! Det vart katastrof, tog om fotot fler gånger men det bara vart sämre och sämre, det vill säga mitt gamla vars jag ser ut som en förrymd fånge ser jag "the bomb ut", det nya vart ruskigt illa. 
Anyway sov hos babe best thing ever. Behöver inte så mycket bara hans närvaro, för han gör mig helt salig. Det finns en anledning varför jag vill kliva upp på morgonen, Han!

Anyway, det där med att vända dygnet i onsdags gick fan inte bra alls, vaknade runt 17 och släpa mig upp och mötte Fine, hon skulle iväg och repa. Jag kom väl iväg nån gång på kvällen, och vem körde tåget om inte MR han såg så jävla het ut! DAMN! Anyway, kom hem, och försökte städa. Plockade mest, för det låg kläder runt hela lägenheten inklusive allt bråte från paketet från Ikea. Lyckades slänga det i alla fall. Lagade lite mat osv. sedan kom Mr över. Lycka! Samt en massa fysiska aktiviteter. Fuck yeah!

Torsdagen kom som ett brev på posten och kom upp i vettig tid, då Mr skulle jobba, jag drog iväg på ett studiebesök i Vällingby Centrum, var allmänt nyfiken vad som fanns där. Clas Ohlson bland annat, lycka! Tjacka färger, dukar, pennor och allt jag behövde. Sedan strosa jag runt och letade mest efter ett par skor, men hittade ingenting i den kategorin, kom hem med ett par shorts istället, och väldigt korta sådana. Olikt mig som fan! Kom hem allt för sent, och tvättade det jag skulle tvätta, sedan sprang jag iväg till bussen för jag skulle äta middag med Fine och Mr. Vart upphämtad i Bergshamra av Babe och fick åka ner cabbadbil igen! Det var ju snorvarmt! Tokvarmt och jag jobbar inte bra under värme! Maten var helt fantastisk! Oh my god, hemmagjorda burgare! Lycka!

Efter maten drog vi oss in mot A, där även hjärtat var, lycka! Hade verkligen skitkul, träffa massor med roliga människor och vart en aning på lyret. Torsdag och mycket människor, bra skit!
Vi drog oss hem senare mot fysiska aktiviteter. Fredagen dök upp och vi skulle på Grönan, men det vart inget med den saken, utan segade oss mot Täby och kolla på film, lika bra för jag var helt slut! Finito.
Lördagen så drog vi iväg till parkhäng i hagaparken och hade egentligen sådan lust att stanna men vi var bjudna på grillfest hemma hos Fredriks syrra på söder så det vart en stund i solen sedan iväg och handla, stressa iväg mot söder. Ullis lägenhet var ju faktiskt en av det fantastiska jag sett, det var som att kliva in i en inredningstidning! Oh my lord! I love her home! Så avis! Vissa människor har fan öga för saker, och sedan att hon och Fredrik var sjuktroliga att umgås med var ju fan inte fy skam!
Maten vart fan bra, och vi satt och åt och umgicks, det roliga är att timmarna bara försvann och vips så är klockan mycket och vi sitter i taxi på väg mot A igen.
Mycket folk, mycket skratt osv. men någonstans brast det, jag gick och bäva för det hela dagen, och när hjärtat står och skäller ut mig så brister det. Sedan åkte vi hem. Usch hatar verkligen dagar som denna, 10 år sedan pappa gick bort, 10 år!
Ja, jag tänker inte ens gå in på det, det enda jag har att säga att jag är så glad över att Mr var där.

Söndagen kom som ett brev på posten och jag hade tänkt att vi skulle gå på bio men det gick inte för jag är ju astigmatiker och kan inte se saker i 3D. Så det vart film hemma hos Mr och massa onyttigheter för gissa vem som var bakis deluxx! Fine var nog snäppet värre. Stackaren.
Sov hos Mr mot måndagen, och tyckte det var allmänt sad när ens semester tar slut, drog iväg på staden med Fine, det var kvavt som satan och man ska bara inte prova kläder i denna värme, hitta mig ett par skor, sedan vart det Clas Ohlson igen och sedan hem till mig, resten är historia. Så där är recapen över dagarna. Kortfattat, ha ha!
Nä nu ska jag styra upp mig, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar