söndag 26 juli 2015

Helgen

Började för mig i torsdags, gick förbi snuten och hämta mitt id-kort sedan styrde jag mot Mr. Han var vaken, babe ❤ vi snackade lite sedan somna jag i hans armar. Torsdagen spenderades med bästa babe ❤ hämta mina glasögon är helt kär i dessa men helt förälskad i honom.  Bästa torsdagen ever!

Fredag kom som ett brev på posten, fick skjuts till  bromma och systemet, ville inte skiljas alls i love him. Anyway, Mr drog och jobba medan jag och Elfving drog till city gross. Hade en hel dag va helt slut när jag väl fick mat i mig vid 22 på kvällen.  Såg två bondfilmer och däcka deluxxxxxxx. Vaknade upp på lördagen typ halvfem och skulle egentligen upp vid 13 tiden! Snacka paniken när jag vaknade!  Ringde Elfving med det samma, mådde  verkligen skit! Styrde upp mig och var naturligtvis sen som vanligt, usch!  Langa in saker och sprang till Ica och handlade det sista.  Fuck va sämst jag kan vara!  Men när telefonen startar om vad ska man göra!  Anyway vi hade en sjuktbra kväll hos elfving hon hade gjort sådan godmat så det var snuskigt!  Grabbarna drog till A medan vi andra stanna hemma hos Elfving.  En sjuktbra, bäst kväll. Sedan kom Mr också men han mådde inte för hett så tänker ta hand om stackars älskling om han blir sämre.  Minsta jag kan göra.  Oh önskar jag kunde ta hans hosta så han slapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar