måndag 27 juli 2015

Oh fy fan!

Fick ställa in tisdagens middag, men vill verkligen inte smitta ner Malin. Kul om värdinnan snorar och hostar i maten, eeeh nä, check på den!
Men fan den som ger sig, jag har NyQuil och hostdämpande samt halstabletter, så än så länge går det. Vakna dock upp och trodde någon drev med mig. Asså för 1½vecka sedan hade jag redan feber så tycker jag kan slippa allt som heter förkylningar osv. Orka må som en påse skridskor!

Till någonting helt annat, min dator har kommit så den ska jag orka hämta i dagarna, idag så orkade jag knappt röra på mig men det ska bli nice, har jag något att pilla på i dagarna.
Skulle ju egentligen ringt både tele2 och Tre men jag orkade inte, däcka på några minuter, sedan så sov jag som en stock.

Sedan är ju matproblemet ett faktum, har ingen inspiration what so ever, eller matlust för den delen, vad ska man trolla fram?! Måste nog sätta mig och gå igenom lite recept sidor så kanske man hittar något som är värt att engagera sig i.

Såg även att det gjort en artikel runt omkring min kollega, asså hon är ju helt suverän, så fantastiskt kul att läsa. Jag hoppas, hoppas, hoppas att hon får heltid för hon är helt makalös! Fler sådana kollegor tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar