torsdag 9 juli 2015

Fan att vara så medvetslös

speciellt under ett möte som faktiskt var helt okej, asså hjärnan fungerade inte alls.
Aaaaaaw, what to do, ibland är det bara så.
Artikulera kan hon inte heller.

Irritationen har väl gett med sig en aning, men är inte 100% bra.
Stör mig något kopiöst på mejlet jag fick i söndags, ja, jag orkar inte ens gå in på det.

Sakta men säkert försvinner alla mina kära kollegor på semester och det är tomt! Fruktansvärt tomt.
Sedan ska vi inte snacka om vilken spökstation detta har blivit då industrisemestern har kickat igång, men det är som vanligt Sverige går i Koma.
Lyckades plöja igenom min Pw igår, damn jiiiisess va tungt det var! Svettades som en liten gris, kvavt som satan! Stationen ska vi inte ens snacka om.

Kan i alla fall glädjas åt regn på fredag och låga temperaturer i love it! Det lär en då hinna bli varmt snart igen. Igår morse träffa jag by the way hjärtat, bästa bestie ever för lite prosciutto skinka, han är för bäst, jag ska och Fine ska ta och dela på en sådan, asså det är helt himmelskt!
Funderar på att investera i en visp, jag kom nämligen på att jag ska baka en tårta någon dag, men jag behöver en visp, annars går det fan inte. Det ska jag fan sätta mig ner och leta efter.

Ja och på fredag ska jag och Elfving leka, det var fan inte igår, först ska vi tydligen till Solna där jag ska vara smakråd till Fröken för nya glasögon, yey, ska bli kul som satan.
Idag ska jag försöka lokalisera mitt packet, för nu har det gått 1 månad utan framgång. Ogillar det.

Nä, om jag skulle orka se någonting, men först visp jäveln. Over and out.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar