fredag 10 juli 2015

Kom på en annan sak

igår, i och med regnet. Yes, min ögon som har runnit i några veckor nu, rann inte alls idag, kallas pollen måste verkligen kolla in om de har något pollenfilter jag kan sätta in i ventilationen för det här går ju inte, och vägrar faktiskt äta dessa tabletter. Blir ju så fruktansvärt trött, och det med jobbet, ingen höjdare.
Anyway, kom även på att jag måste försöka hålla dörren stängd till ballen för det blåser ju ta med fan in, och det lätta lite då jag dammsög. The shit is just a bitch.

Oh, jag vill bara hem till en säng oavsett om det är min eller Mr´s och bara krypa ner bredvid honom, jag saknar något kopiöst. Jag går liksom sönder lite, bit by bit när det går långa (för mig) perioder då vi båda jobbar skitmycket och har så felknullade scheman. (Ja, jag vet, skitlöjlig!) Jag verkligen saknar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar