onsdag 1 juli 2015

Jiiisess

Jag har gått på sparlåga, är så trött, så fantastiskt trött så jag kommer ju somna innan jag ens kommer iväg till snuten! LORD!
Sedan ska vi nog inte gå in på vad som har präglat mina tankar i natt, bara massa porr i min hjärna just nu. Just nu skulle det dock inte orkas, utan Fröken vill faktiskt bara somna tätt in till hans kropp och bara känna närhet, bara känna hans närvaro.

Well anyway, natten gick väl så där, asså jag har denna förbannade arbetsmoral, så när jag tänker, idag ska jag fuska lite, så går det för mitt liv inte att utföra!!! Jag blir galen, asså en natt när man bara glider runt och gör minimalt, fuck no, not me!
Jag har för mycket lojalitet till mina kollegor och görs det inte grundligt då fallerar det som ett korthus, sedan går jag och tänker på hur ska stackarna klara sig nu medan alla vi stationerade går på semester, det kommer råda kaos.
Ja jag vet sjukt, men där släpper jag faktiskt det. Jag måste, om inte annat för min egen del.

I dag inleds vända dygnet, vilket känns jätte jätte jobbigt, men tänkte faktiskt passa på att drutta förbi staden och fixa dukar och mer färg, allt börjar ta slut sedan skulle jag verkligen behöva bra penslar, men det blir en senare fråga.
I natt åt jag nudlar, det gör jag fan inte om, för det första så brände jag sönder och samman min stackars tunga så nu är man öm i hela käften! Blir man mätt?! Eh, nä, nödlösning. Så när jag en då går förbi snuten ska jag springa förbi affären och fixa mig frukost.
Jag kommer vara hungrigast i staden. Undra om man ska ta sig en promenad för jag har verkligen svårt att hålla ögonen öppna. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar