söndag 31 juli 2016

Allt blir så påtagligt

när man mår skit, och ens dag börjar åt helvete och bara fortsätter på samma nivå.
Satt på jobbet och var gråtfärdig, jag fantiserade om att bara lyfta på röven och gå där ifrån och aldrig komma tillbaks. Det är dock inte så troligt då man faktiskt har lån osv.
Satt sista timmarna och drömde mig bort i resor, kollade på olika resesidor om Karibien osv.

Men jag har fått sova, läääänge, och jag gick och lade mig relativt tidigt, inte runt 14 utan snarare innan tio. Sedan så hade jag godtid på mig att skrota och pyssla lite.

Drog även en pw på 1 mil och svettades som en gris! Herre jössesss! Tänkte försöka göra det samma i morgon, och kanske laga lite mat, ja jag måste iväg i vilket fall och hämta ett paket innan dom skickar tillbaks det. Får se vad dagen har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar