tisdag 12 juli 2016

Ni vet när man

somnar skitsent och sedan ringer klockan allt för tidigt och det känns som man har just slutit ögonen och det är dags igen, så var det idag. Fast jag ska kanske inte klaga för Mr fick fan ännu mindre sömn än mig.

Drog en pw, och klart det skulle börja regna precis då, men att det droppar gör inte så mycket så länge det inte öser ner. Va helt färdig när jag kom till jobbet, och på tal om just det, har det fan gått smärtfritt i natt! KORS I HELA JÄVLA TAKET!

Inga krusiduller, inga tjafs, inga avvisningar och inga jävla människor! Hallelujah!
Är dock helt slut nu och ska fan i mig behöva vistas här ett tag till! *urk*
Läääängtar efter sängen och speciellt en dusch då jag är så svettig så det är löjligt.
Idag står tvätt samt matlåda på agendan, får se vad jag kokar ihop med laxen, tänkte någon ugnsstekt variant samt lax och skaldjurssoppa, men då måste jag även handla och jag vet inte hur sugen jag är på det, men vi får se, jag kanske kommer in i någon energivåg av något slag.

Veckan känns jäkligt tung, thats 4 sho! Men fan den som ger sig! Önskar dock att jag hade tagit ut lite semester, för man är fan i mig helt slut nu. Annars så händer det inte så mycket, jag ska väl sätta igång strax med det sista för dagen och hoppas på att tisdagen blir bra. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar