tisdag 5 juli 2016

Oh herre gud vilken jävla natt!

Så kommer man till jobbet i godtro att allt ska gå smidigt som fan. HA! Känn dig blåst!
Det började med stängningen, den gick bra, men så fort jag hade kommit ner i tunnelbanan, så började jag få syn på människor, jajemän! Fantastiskt!
Så även inatt glappa det fan i mig öppet överallt, kollegan hade bara lyft på röven och gått hem, skitit helt enkelt i allt som hette att stänga av rulltrappor och låsa dörrar e t c. FUCK MY LIFE!

Det här resultera naturligtvis i världens jävla spring halva natten, för det var inte en missbrukare utan fler som jag fick avvisa och det går inte så snabbt i heroinist-världen. Anyway, efter allt ut-schasande så hade jag inte tid med att fullfölja mina arbetsrutiner, och rent säkerhetsmässigt så gav jag fan i det. Det var bara att sätta sig ner och skriva femtioelva rapporter igen *suck*
Hade ju även en tid att passa då jag hade ett utvecklingssamtal i natt, kokade av ilska! Ni kan fan i mig inte ana! Dock så fick jag prata av mig så det kändes bra, dessutom med en chef som faktiskt är duktig på det han, lyhörd, och som gör någonting.

Utvecklingssamtalet gick bra, han tyckte det var ett av de uddaste samtalen, då vart jag nöjd *flin*
Men jag är helt slut efter allt jävla trassel i natt, att det inte bara kan funka! Jag fattar inte!

Aja, i söndags var ju tanken med en massa saker, men så fick jag ju Bert-Britta som förpestade allt, mensvärk från fucking hell, citodon i mängder och världens finaste man som kom och tittade serier och sov med mig, så det gjorde faktiskt underverk med humöret och smärtan. Bara att ligga bredvid någon när man har så ont, och få beröring gör faktiskt bättre tro det eller ej! Så jag var och är så tacksam!
Måndagen kom som ett brev på posten och jag fick mig en husgäst i 2 veckor då grannen drar till Portugal, en tomatplanta så den ska jag försöka se efter och inte ta ihjäl, jeeeeesusssss, vad har jag gett mig in på!

Ja ja, det var det kortfattat nu orkar jag inte ens tänka, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar