onsdag 13 juli 2016

Nu är det tungt!

Känner mig som sagt helt utarbetad och slut som artist, även om det är sommar och tempot har lugnat ner sig, så finns det alltid saker att göra, jobbet tar liksom aldrig slut. Hann med allt jag skulle göra i natt och lite till, drog av rutorna och det vart en jävla skillnad!

När man dock vaknar upp och det första du lyckas göra när du står och lagar mat är att tappa ner tandpetarna över hela jävla horköket samt ner i kokande potatisen, ja då vet man att ribban är lagd!
Sedan fortsatte det bara bana ner åt helvete, när man går och nästan börjar grina för du är så trött, sur, medvetslös och bara helt jävla slut och vill inget annat än att sjuka dig, och du vet att du inte kan, vill osv.
Sedan ringer Mr och man känner sig så uberlöjlig, så dum samtidigt för egentligen har jag ju inget att vara sur om, men en då, du går och morrrar hela samtalet och åter igen börjar nästan grina. Snacka om humör från HELL! Stackaren vad han får stå ut med!

Anyway, jag springer nästan upp till Norra sidan och börjar med rutorna, sedan att ta bort all jävla kaffe någon idiot har spillt över hela stationen, humor! Ja medan jag går där så dyker Mr upp med Kaffe och en brownie, asså höll seriöst på att gå sönder av glädje!!!!! Och nu börjar jag gråta! Asså jag orkar inte med mig själv idag!

Jag vet att det bara är 4 ½ månad kvar till ledighet, jag vet! Det går fort! Att det ska vara så svårt att tygla humöret när man har en crapdag! Men jag förstår uttrycket äta ljummet bajs, för det är på den nivån det är!
Men natten vart faktiskt bättre, och jag vart garanterat på bättre humör! Thank u Babe ur the best, och jag är ledsen för mina jävla outbreaks (om du läser det här) I fucking love you!

Ja nu är det inte många timmar kvar tills jag ska hem, slänga in en tvätt och sova och ta hand om mitt hem. Får se om Fröken orkar något annat, tanken var att gå loss på tavlorna där hemma, men vi får se.
Ja det var det för idag! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar