söndag 3 juli 2016

Och så kommer

man hem till universums hetaste karl, det är garanterat det bästa som finns!
Inte nog med att han dryper av sex, när han ligger där helt naken med sin stekheta kropp, man vill ju bara äta upp honom, sedan så är han ju det absolut bästa att ligga och vila ögonen på.
Det vart garanterat ett hett avslut på en såååååå lång natt!
Bara hans händer på min kropp! Det liksom bara går som elektricitet igenom kroppen och man svarar på alla impulser. Jag tänker inte gå in på det mer detaljerat, men jag vill bara ha mer *flin*
Dock så tycker jag skitsynd om honom, för hans knä pajade igen, babe!

Må jag ha hur rutten vecka/natt, så vänder han det på något magiskt sätt, han får mig t o m glad på morgonen, han får mig alltid att le och skratta, asså bara det är ju helt jävla fucking underbart!

Anyway, Idag gjorde jag en Jesse, försov mig, och hade lagt luren på "stör ej" läge, vilket resulterade i 49 missade samtal! Den ni! Men så vaknade jag lägligt till Mr som ringde, asså ibland är man bra smart! Jag ska tydligen inte ha luren på det läget, samt så måste jag börja ställa klockan längre ifrån mig så jag faktiskt måste ta mig upp ur sängen och stänga av skiten, för det här funkar ju inte.
Jag har ju tydligen slagit av mitt alarm i sömnen och bara sovit vidare för jag har inget minne över att det ringt och enligt luren har jag 1 missat alarm av 3.
Jag kan konstatera att jag är sämst på att ta mig upp i tid! Att hjärtat har en urkukad dygnsrytm är ju knappast någon hemlighet men jag kommer på en stadig andraplats, amen on that one! Så i morgon får jag nog tänka om när det gäller en bra placering för väckarklockan.

Jag var i alla fall duktig, trotsade vädret och drog min PW även om jag tänkte skita i den, men ikke! Jag gillar ju regn, visserligen tycker jag det är omständigt att vistas i det, men det öste inte ner och det finns liksom inga exuses!
Jag har gett mig fan på att köra på som vanligt och då finns det inga ursäkter. Ja, ja det var väl allt för denna gång, over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar