tisdag 26 juli 2016

Vaknade upp kallsvettig och panikslagen

Kallas mardrömmar av dess like, kunde för mitt liv inte somna om. Så 3 h sömn och sedan tog jag tag i handfatet som det hade blivit stopp igår. Ja i och med att det inte fanns någon till hands och förklara hur jag skulle göra, så youtuba jag skiten samt googla mina förbannade lådor som ska vara hightec.
När man är så envis som jag så ger man sig inte i första taget utan jag ger mig fan på att fixa, och jävlar det var mig det äckligaste jag gjort på länge! Fy i helvete!

Men fuck me, vilken skillnad och nu fungerar allt som det vore nytt! Kvinnor kan! Sedan drog jag av resten av lägenheten, städa i 190! Jag har liksom ignorerat allt som heter städa i veckor, känns som månader, men riktigt så illa är det inte. Dock var det välbehövligt.
Anyway, var på väg ner med Tvn men det gick inte, den är för tung helt enkelt och går inte ner just nu för att hämta en enda grej, fuck no! En annan dag.
Det enda som jag ska göra är att byta sängkläder men det får bli i dagarna, då jag vägrar att tvätta vissa kuddar som doftar av Mr, det är faktiskt det enda jag lever på denna vecka.
Ja jävlar va effektiv jag vart! Fan är en då väldigt stolt över mig själv :)

Skickade mess till Kungen i morse och mitt hjärta brister för honom, fick tillbaks ett också, fan han mår inte bra, och det är väl inte konstigt, må det lilla livet vila i hundhimlen.
Usch, lider så mycket med honom, jag kommer sakna det lilla charmtrollet.

Nu sitter jag mest och ser helt medvetslös ut, och är så trött. Väntar på hjärtat att han ska höra av sig, så vi kanske kan äta. För här blir det ta med fan en tidigkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar