fredag 22 juli 2016

Jobbar och jobbar

det är fan vad livet består av! Men idag går jag fan i mig av! Jag ska handla med Elfving och sedan hem och rasa, planen är som sagt väldigt diffus, beror helt enkelt på när jag somnar och jag tänker inte stressa till någonting idag! Jag ska dock inte sova bort hela fredagen, även om jag känner på mig att det kommer vara svårt, men vill få ut lite mer av dagen eller kvällen, asch som sagt det blir inte mycket idag, jag är så utarbetad, trött och sade jag utarbetad!

Igår kom jag hem till universums finaste! Han skickade mess då han vakna, för jag hade inte hjärta att väcka honom när jag kom hem, han låg och sov så sött. Det roligaste va dock när Mr sov bredvid mig och mitt i allt börjar han skratta, inte fnissa, utan brister ut i världens asgarv! Har aldrig hört någon garva i sömnen förut, så det var en rolig upplevelse! :) Somnade dock om rätt snabbt. Fick pussar innan Mr gick iväg till jobbet sedan så fumla han med min telefon som resultera i att han råkade stänga av ljudet och han som skulle ringa och väcka mig *skratt* Jag vaknade exakt 20.20 med ett ryck och såg på mobilen 50 missade samtal från Mr *Skratt* 50!!!!!! Ha ha, men tack och lov lyckades jag vakna själv, ja jag ska tydligen vara vuxen! Men ikke!

Även om jag hade kort om tid så hann jag med allt plus lite till, även Pwn, ja jävlar vad jag pressa mig själv igår!
Natten var lugn och har t o m hunnit svara på ett x antal mail osv. Inga utbrott, bara vart på bra humör helt enkelt. Fittan har också lugnat ner sig, ska ringa idag och boka en tid pronto.
Ja det va det, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar