fredag 15 juli 2016

Gjorde en Jesse

igen, gick och lade mig närmare vid tolv, vaknade upp skitseg och bara NÄ! Orkar inte, vill inte! Speciellt ORKAR INTE! Men tvingade mig och promenera och inte fan vaknade jag till liv, däremot så snubblade jag över ett guldhalsband. Hade det inte vart för mitt förbannade hököga och jävla pliktkänsla och allt där emellan skulle jag låtit skiten ligga på marken, men ooooh no! Det var tvunget att hamna/landa i mina händer *suck*
Nu måste jag till snuten på måndag, joy! Sedan ska väl en och annan lappjävel upp också. Hade det vart ett plasthalsband hade jag kunnat skitit i det, men fan, det här är t o m jävligt dyrt. Bajs.
Aja, det landa visserligen hos rätt person då jag alltid lämnar in saker, men fatta mig rätt, att behöva åka till polisen och allt annat runtomkring det hela, ja det irriterar mig. Måsten, plikten, ansvar! Just nu behöver jag inte mer i min bägare, den är fan överfull! Aja, fuck it, hoppas den kommer till sin ägare om inte annat. Det skulle faktiskt göra mig rätt glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar