fredag 15 juli 2016

En trött Jesse

är fan inge bra sådan! 
Jag blir så förbannat grinig och sur på just allt, det här var nog den femtedagen den här veckan jag vaknade upp och bara morra, för faktum är att jag extremt utarbetad och trött. 
Sedan alla jävla happy go lucky bilder på fejan, människor njuter, absolut inget fel med det, men jag vill också vara ledig och göra massa somriga saker, men IKKE! själv har jag t o m langat in mig på jobba-extra listan! Fucking nuthead! Så ja, jag är på extremt dåligt humör. Det känns som mens hela tiden, TJERNOBYL it is!
Well, någonting positivt är i alla fall att saker och ting händer på jobbet och jag är så tacksam över att arbeta med kunniga människor ibland! Det underlättar! 

Nä jag ska väl sura vidare och snart öppna stationen, hoppas de sista timmarna går assnabbt! Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar