måndag 18 juli 2016

Jag vet inte ens vars jag ska börja!

Okej, i morse kom jag hem och där ligger Mr och bara är universumsfinaste som dessutom var vaken en stund, fick massa pussar och framför allt skratta, för han gjorde världens roligaste skutt ner i sängen *ler* Helt jävla klockrent!
Fick som sagt sova med den bästa, låg ett bra tag och bara lyssnade på andetagen och hans småsnarkande, sedan somnade jag också in. Vaknade av massa pussar, kommer dock inte ihåg vad som sades för Fröken somnade strax om. Vaknade av ett ryck, tittade på klockan och den ringande telefonen 20 nånting, jaha ännu en Jesse liksom! What to say what to say!
Klev upp och kände mig jätteskum i kroppen, går på toa och ser att det är ett blodbad, yey! Mens igen, och den ska liksom inte börja på minst 1½ vecka, så jag fattar fan ingenting!
Förklara mitt humör och mitt mående en hel del, men jag hajar inte varför den muppar sig! Kan ju vara att jag är extremt utarbetad, och stressad när det gäller massa saker på jobbet. Ja, ja får fixa tid hos fittdoktorn helt enkelt och vanliga doktorn för måste kolla mina värden. Aja.

Anyway, Mr va förbi mig på jobbet idag en uppfriskande frisk fläkt. Fick massa kärlek, det var en bra början på natten tills han berätta att en tjejpolare kanske skulle möta upp oss på resan i usa, jag var inte så speciellt road kan jag lova.

Ni vet när man bara inte har nåt gemensamt med en person och det är helt enkelt inte din kaffekopp, man vet oftast det från första början, här tog det väl två, tre gånger för mig att bara inse att det finns verkligen bara en gemensam nämnare och det är Mr. Jag försökte verkligen mitt yttersta, i det här fallet allt för mycket. Tänker inte gå in på det närmare men en då.
Att jag sedan fick veta från andra stabila källor, samt från the horses mouth, i början av Mr och mitt förhållande att hon ville besudla honom, samt att det aldrig skulle hålla, jag var bara ett tidsfördriv osv. ja det gjorde ju liksom saken till den att jag hade noll respekt för människorna inklusive henne i fråga.
Jag känner helt enkelt att be my guest och joina oss, men jag kommer nog inte umgås speciellt mycket med vederbörande människa. Jag kan sträcka mig till middag men thats about it. Ja, jag vet jag är säkerligen en Cunt, hon kanske har förändrats och växt och allt mellan himmel och jord. Men jag känner att jag hellre lägger min energi på människor som jag faktiskt älskar och respekterar 100%
Ja, Jag kanske är bara jätte superlöjlig, dömande och dum. Asch what ever, jag tänker inte oroa mig över det, jag kan fan roa mig själv om det är så.

Idag måste jag till snuten, känner att jag rent spontant skulle vilja skita i det, men här kommer den där jävla pliktkänslan och allt vad det är i ryggraden som säger att rätt ska vara rätt. Aja, ska fan sätta mig och googla Solnasnuten. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar