onsdag 13 juli 2016

Idag gick allt planerat i stöpet.

Hjärtat är förkyld, jag har absolut noll energi what so ever, men vad gör det? För jag får vila!!!!!!
Oh som jag längtat att bara vara, pilla mig i naveln och kolla på serier typ! Jag borde kanske laga lite mat, men den dagen den sorgen. In time!

Jag måste dock säga att jag har fått en ny kärlek för sport bhn, jag köpte två stycken på rea, ja jag vet! Jag har köpstopp på mig själv, men, det här behöver jag verkligen då de vanliga inte riktigt är utformade för tungt kroppsarbete. Och dom satt som en smäck! Oh så glad!

Anyway, jag har i alla fall uträttat något bra idag, tvättat klart allt, bytt sängkläder och ska som sagt orka in i duschen och laga den där förbannade maten. Det blir laxsoppa!
Borde kanske måla lite men jag är helt slut, och funderar på att bara ligga i soffan idag, har liksom ont i hela mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar