måndag 25 juli 2016

Så är man på väg

och gå över vägen, det lyser grönt för mig, och det är ett av de mest trafikerade vägarna, korsningarna i Bromma och jag taggar lugnt över vägen då det dyker upp en idiot på någon vespa liknande sak med ytterligare två medpassagerare som kör mot rött och var centimeter ifrån att köra på mig.
Det är nog den tredje incidenten på kort tid jag har haft änglavakt med mig! De två andra gångerna har varit med bil, och samma lika där, kört mot rött! Jag blir så jävla trött på idioter!

Idag är jag på skitsopigt humör, inte nog med knappt någon sömn, vilket får mitt humör att åskna av ilska. Fick även ett mess från morsan att Kungens älskade lilla hund har somnat in för gott.
Det liksom gör ont i hela mig, jag kan bara tänka mig sorgen. Usch nu börjar jag grina igen.
Jag måste skicka ett mess. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar