söndag 9 december 2018

Helgen

gick i ett nafs, en blinkning och den är över.
Nu kickar vi igång en skitvecka av dess like, inte alls road. Aja.
Anyway, fredagen vart det minimalt med sömn, upp till dusch, va helt borta kan jag lova! Sömnberövad deluxxx, hade en tanke på att skita i allt och bara stanna hemma, men är så tacksam, glad att jag drog iväg till frysen på spelning med mannen!
Förstå om jag hade stannat hemma, det jag hade missat!!! Jössesss! Det var ju Freakkitchen på menyn och de här grabbarna kan lira musik kan jag lova! Vilken fantastiskt helt fenomenal spelning, det kändes som man var hemma någonstans och ens vänner satte igång och körde på en konsert. Det bli ju så himla intimt på mindre lokaler, helt gudomligt bra! Och denna humor dessa karlar ägde! Det var by far en av konserterna som går in i mina historieböcker. Bara ren skär kärlek! Så hade jag stannat hemma och fått höra och sett det här via små snuttar på telefon hade jag seriöst lackat! Jag är så glad över att jag kom upp!!! Sedan som bonus så köpte jag en band t-shirt till puddin och mig. Vi drog vidare till A för lite middag och sedan kom även Joel och hängde. En mycket mycket bra kväll. Fick en tidig julklapp också från min man, en tjocktröja ala A. 😍😎

Lördagen klev jag upp rätt sent, mannen hade redan varit iväg och fixat massor. Han är så driven! Love it. Jag var bara seg, men glad över att fått sova så gott, det tog ett tag innan jag vaknade till liv, men med lite mat i magen så drog vi mot fridhemsplan mot Björn som hade glöggfest. Det var riktigt kul, jag satt och snackade en hel del med hans mamma som bara rockade samt en massa andra människor. Det var riktigt kul, vid midnatt drog vi sen vidare till A igen och det var fan i mig packat med folk. Men jag hade skitkul, fick skratta, träffa nära och kära. En mycket bra helg som tyvärr gick allt för fort.
Idag fick jag springa hem ifrån lite tidigare för puddin hade glömt lite saker till jobbet, men det gjorde inte ett skit, jag behövde röra på fläsket, så fick en liten extra promenad till Tekniska. Så det var bara jävligt skönt.
Veckan bjuder rätt friskt på jobb, dock skall jag och Elfving dra iväg för att fixa julklapp till Hjärtat på Tisdag, det är den enda dagen som fungerar för oss två. Inte mig emot, det var sjukt länge sedan vi hängde. Får se om vi kan laga mat och käka tillsammans. Aja, dags för mig att göra någon nytta för veckan. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar