tisdag 25 december 2018

Idag är ingen vanlig dag!

För idag fyller universums hetaste man år som dessutom råkar vara min man!!!!
Jag har inte möjlighet att följa med när han firar in sin födelsedag med Anna, dom slår ihop firandet vilket jag tycker är trevligt. Det suger faktiskt att behöva jobba igenom allt roligt, varenda gång. Fatta mig rätt, julen är bra cash, och skulle aldrig byta bort jobbet mot ledighet, men nu tänker jag generellt på roliga saker.
Ja, ja, det kommer säkert fler gånger! Jag har kvar ett ess i rocken för min man idag, så jag hoppas han blir glad. Han fick förövrigt strumpor och underkläder från mig i Julklapp, men det var vad han hade önskat och jag lade rätt mycket krut på hans födelsedagspresent istället.

Anyway......

Igår så vaknade jag av mannen ringde och väckte mig, och tur var väl det då jag sov igenom första larmet. Var så trött efter grispasset så det var löjligt. Gjorde lite kaffe, försökte vakna och öppnade julklappar. Ja ni läste rätt! Jag fick massor med strumpor med superhjältar Marvel, DC osv. Supernöjd! Behövde verkligen strumpor då jag har en hel del som måste slängas.
Sedan så fick jag ett par Bose sleepbuds, fast dom skall vi försöka hitta på mellandags rean. Väldigt bra presenter, älskar funktionella saker. Visst även om jag fick tvspel och amiibo av Elfving är det ju väldigt funktionellt 😊 Det är ju faktiskt något av ett stort intresse ****skratt****
Nä men min man och besties känner ju mig, så jag är supertacksam, supernöjd och superglad. Fast vet ni vad, jag hade inte blivit ledsen om jag hade varit utan julklappar, nope, jag har något att vara tacksam och glad över, och det är att jag har så fina människor i mitt liv. Att vi har våran hälsa i  behåll, vad mer behöver man?! Som sagt älskar mitt liv 💕💕💕💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar