fredag 7 december 2018

Om några timmar är

muck!!! Halleluja!
Det var på tiden! Satan va skönt det skall bli att komma hem och krypa ner med universums bästa karl! 😍 Längtar så jag går sönder! Sedan är vi lediga i helgen! Va! Helt fantastiskt!
Det slog mig i dag igen (jag får sådana revelations) att vi bor i Alvik! Vi bor tillsammans!!! Jag får bara krypa ner och sova med bästa puddin om dagarna, kan man bli mer än tacksam!!! Fylld av kärlek och bara stanna upp och älska världen lite, den känslan. Så tacksam över mannen i mitt liv, och naturligtvis vänner och familj, det får man inte glömma!!!
Den enorma kärlek man bara känner, det går liksom inte att beskriva i ord, det är så mycket större en några banala ord.
Okej att jag gnäller en hel del, men jag älskar mitt liv! 💘Det finns alltid saker man vill förändra (jobb) men i det stora hela så älskar jag mitt liv, mitt liv med puddin 💕💕💕💕💕💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar